De school stimuleert alle leerlingen om deel te nemen aan de Olympiades die gedurende het hele jaar landelijk worden georganiseerd. Deze Olympiades (de aardrijkskunde-, biologie-, natuurkunde-, scheikunde-, taalkunde- en wiskundeolympiade, de Internationale Junior Science Olympiades en de Europese Unie Science Olympiade) stimuleren niet alleen leerlingen om zich in te zetten voor die vakken, maar bieden bovendien verbreding en verdieping. Leerlingen leren hun eigen talenten beter kennen en kunnen die beter inzetten. In het verleden hebben leerlingen van onze school eervolle prijzen in de wacht gesleept, zelfs bij internationale Olympiades!

Schoolgids menu