Science4U is een project voor getalenteerde onderbouw-leerlingen die, naast het gewone schoolprogramma, een onderzoeksproject op de universiteit of bij een bedrijf gaan doen. Een klein broertje van het Pre-University College dus. Het doel van dit wetenschapsproject is om de leerlingen kennis te laten maken met de wetenschap in de praktijk

Leerlingen werken direct samen met onderzoeksinstituten, universiteiten, laboratoria en bedrijven die veel aandacht hebben voor ‘research & development’. De instituten die dit jaar meedoen aan Science4U zijn Universiteit Leiden, CHDR en de Vrije Universiteit Amsterdam.

Contactpersoon is:

Schoolgids menu