Vanaf augustus 2024 is het weer mogelijk je via deze website in te schrijven. Tot dan!

Via je school

De kans is vrij groot dat jouw school met ons een samenwerkingsverband heeft. Dat kun je het beste aan je eigen leraar vragen hoe je met PreGym mee kunt doen. Meedoen via je eigen school betekent dat je samen met andere achtstegroepers van jouw school onder schooltijd mag werken aan het PreGym-project.

Via je ouders

Doet je school niet mee met PreGym? Geen nood. Je kunt je ook (met hulp en medeweten van je ouders) zelf hier inschrijven. Dan ga je in je eigen tijd aan het project werken. Je kunt nog even op school vragen of ze toch willen aansluiten, maar weet dat je altijd welkom bent. Zorg wel dat je ouders eerst even contact opnemen met je juf of meester voordat ze buiten de school om aanmelden bij PreGym.