Op het Stedelijk is altijd genoeg om te beleven! Op deze pagina kun je lezen wat we je naast de lessen nog allemaal te bieden hebben.

Naast extra activiteiten in de onderbouw en bovenbouw maak je in de bovenbouw ook onder lestijd van alles mee:

Lees hier meer over winterkamp (klas 3), de kerstactie (klas 4), het behalen van taalcertificaten en onze klassieke reizen (klas 6).

Leerlingenvereniging USA

Alle leerlingen zijn lid van leerlingenvereniging Uno Sumus Animo (USA), de oudste leerlingenvereniging van Nederland! Lees er hier meer over.