Zit jij in groep 7? Dan kunnen we je onze workshops van harte aanraden!

Volgend schooljaar mag jij ook gaan kiezen naar welke school je gaat. Wil je nu alvast een beetje proeven aan het leven op de middelbare school? Eens kijken of het gymnasium iets voor jou is of zien wat onze school voor toffe extra's biedt? Je bent van harte welkom!! Het maakt helemaal niet uit welk schooladvies je mogelijk al hebt gehad of nog gaat krijgen, iedereen kan deelnemen!

Wij organiseren op woensdag 29 mei en woensdag 5 juni van 14.30-16.30u workshops speciaal voor groep 7. Je kunt kiezen of je de locatie Socrates of Athena wilt bezoeken. (Het kan zijn dat we op de tweede woensdag workshops op 1 locatie aanbieden, dit is afhankelijk van de belangstelling)