Voor sommige leerlingen is het fijn om wat hulp te krijgen bij het maken van het huiswerk, bij het voorbereiden van een proefwerk, of om wat extra te oefenen. Enkele door de school geselecteerde bovenbouwleerlingen bieden tegen een geringe vergoeding een uurtje per week extra hulp bij het leren van woordjes of bij het oefenen met sommen.

De begeleiding wordt per uur gegeven, na schooltijd. De hulp kan op school plaatsvinden of bij de leerlingen thuis. Die maken zelf hun afspraken. De kosten zijn € 7,50, na elk uur contant aan de leerling te overhandigen. De huiswerkhulp start op aanvraag.

Naast bijles van een bovenbouwer is er op school ook de mogelijkheid om aan een huiswerkklas mee te doen. Kijk hier voor meer informatie.

Ik wil bijles krijgen

Als je behoefte hebt aan bijles door een andere leerling van deze school, vul dan eerst het aanvraagformulier in. Voor Athena kun je dat sturen naar José Tinnevelt. Voor Socrates mail je Inge Konradt.

Vervolgens word je gekoppeld aan aan een bovenbouwleerling die jou kan helpen. Je krijgt zo snel mogelijk een mailtje terug.

Ik wil bijles geven

Al jaren geven bovenbouwleerlingen huiswerkhulp aan andere leerlingen die dat nodig hebben of er behoefte aan hebben. Wij vinden dit een goede zaak, er van uitgaand dat qui docet, discit.

Zo gaat het:

• Je kunt je opgeven via onderstaand aanmeldformulier, voorzien van de paraaf van je vakdocent
  • Je mag meerdere vakken opgeven
  • Je wordt gekoppeld aan een andere leerling
  • Je regelt zelf met die leerling plaats, tijd en regelmaat
  • De vergoeding bedraagt € 7,50 per uur, rechtstreeks door de ouders/leerling te betalen aan jou.

Doe je graag mee? Download dan onderstaand formulier en mail het ingevuld naar Inge Konradt (Socrates) of José Tinnevelt (Athena).