Kom jij ook naar het Stedelijk Gymnasium Leiden?

Informatieavond

De informatieavond voor ouders/verzorgers vindt voor beide vestigingen plaats op de locatie Athena op:

13 februari 19.30-21.30u

Inschrijven voor deze avond is niet noodzakelijk. Wij zorgen voor een afwisselend aanbod aan informatie over onze school verdeeld over 3 rondes. Aan u de keuze hoeveel rondes u wilt volgen en wat u interesse heeft. Heeft u specifieke vragen over ons onderwijs, de school of bijvoorbeeld over de begeleiding van uw kind? Gedurende de hele avond kunt u in de aula in gesprek met onze medewerkers en hen al uw vragen stellen.

Klik op de button voor een meer gedetailleerd overzicht van de avond.

Open dagen

Wij verwelkomen jullie, leerlingen en ouders/verzorgers, graag op onze open dagen:

locatie Socrates 27 januari 9.30-12.30u
locatie Athena 3 februari 9.30-12.30u

Op deze morgen kan je vrij rondlopen in de vaklokalen, spreken met onze leerlingen en docenten, genieten van verschillende optredens en een speurtocht doen langs het aanbod van onze extra activiteiten. Kortom een goed moment om onze sfeer proeven!  Ook is het mogelijk om lesjes te volgen; je kan kiezen op welk moment je dat wilt doen, wij delen je in en laten je voorafgaand aan de open dag weten in welk groepje je zit. Voor je ouders is er op datzelfde moment een apart informatieprogramma.

Brochure en Flyer

Voor jou, als leerling van groep 8, maar ook voor je ouders natuurlijk, is een uitgebreide brochure geschreven met informatie over onze school. Deze brochure is hieronder te downloaden. Wil jij liever de snelle informatie? Lees dan onze flyer!

Ben je nieuwsgierig naar het Stedelijk? Op verschillende manieren kun je onze school beter leren kennen. Zit je in groep 7? Dan kun je ook meedoen aan een workshopmiddag. Voor leerlingen uit groep 8 organiseren we PreGym. En wil je meer informatie over onze school? Dan kun je onze sterke punten lezen en bekijken welke vakken we allemaal aanbieden in de onderbouw en in de bovenbouw.

Heb je specifieke vragen? Mail gerust!