Kom jij ook naar het Stedelijk Gymnasium Leiden?

Informatieavond

Op donderdag 30 januari 2025 zal de informatieavond voor de locaties Socrates en Athena plaatsvinden. Deze avond is bedoeld voor ouders van de basisschool. Meer informatie over de inhoud en de starttijd volgt.

Open dagen

Wij verwelkomen jullie, leerlingen en ouders/verzorgers, graag op onze open dagen:

locatie Athena zaterdag 8 februari 2025, 9.30-12.30u
locatie Socrates zaterdag 15 februari 2025, 9.30-12.30u

Brochure en Flyer

Voor jou, als leerling van groep 8, maar ook voor je ouders natuurlijk, is een uitgebreide brochure geschreven met informatie over onze school. Deze brochure is hieronder te downloaden.

Ben je nieuwsgierig naar het Stedelijk? Op verschillende manieren kun je onze school beter leren kennen. Zit je in groep 7? Dan kun je ook meedoen aan een workshopmiddag. Voor leerlingen uit groep 8 organiseren we PreGym. En wil je meer informatie over onze school? Dan kun je onze sterke punten lezen en bekijken welke vakken we allemaal aanbieden in de onderbouw en in de bovenbouw.

Heb je specifieke vragen? Mail gerust!