Wat leuk dat jij naar onze school wil komen! Je bent hartstikke welkom.

Tussen maandag 18 en zondag 31 maart  kon je je digitaal aanmelden voor onze school via onderstaande button.

Heb jij je niet kunnen aanmelden in de aanmeldperiode maar heb je wel interesse in onze school? Neem dan contact op met onze brugklascoördinatoren Nicoline van Nieuwkerk (Socrates) of Arjen Dondorp (Athena) door ze een mailtje te sturen.

Wij mogen alleen leerlingen toelaten met een enkelvoudig vwo-advies. Om je aanmelding compleet te kunnen maken, heb je in ieder geval nodig: het adviesblad met je unieke aanmeldcode die je kreeg van je basisschool, en een (eventueel bewerkte) kopie van een geldig identiteitsbewijs.

Ga je ons aanmeldingsformulier invullen? Bekijk eerst even onderstaande video over het invullen van ons Leerlinq-aanmeldformulier. Hulp nodig? Stuur ons dan een mail. Wij helpen je graag!

Uiteraard maken we graag ook nog persoonlijk met je kennis, tijdens onze kennismakingsgesprekken op 16 en 17 april 2024. In je bevestigingsmail kun je hier meer over lezen.