Het managementteam van onze school bestaat uit de schoolleiding en de leerjaarcoördinatoren.

Beide locaties, Athena en Socrates, hebben een eigen rector. Daarnaast is er een conrector voor organisatie en beheer en een conrector onderwijs en zorg die voor beide locaties verantwoordelijk zijn. Samen vormen zij de schoolleiding.

Per locatie zijn er ook drie leerjaarcoördinatoren. Zij sturen de werkzaamheden van de mentoren en de activiteiten van de betreffende leerjaren aan. Met de mentoren van de klassen overleggen zij regelmatig over de begeleiding van de leerlingen.

Schoolleiding

vlnr: Johan Bolomey (conrector organisatie en beheer ad interim), Hans Freitag (rector Socrates ad interim), Renate de Vries (rector Athena) en Robbert Dekker (conrector onderwijs en zorg)

Leerjaarcoördinatoren Athena

vlnr: Arjen Dondorp (leerjaarcoördinator klas 1 en 2), Ilja Verolme (leerjaarcoördinator klas 5 en 6) en José Tinnevelt (leerjaarcoördinator klas 3 en 4)