In klas 1 geeft de mentor tot de kerstvakantie per week een uur studieles. De eerste drie maanden wordt aandacht besteed aan belangrijke vaardigheden als huiswerkaanpak, vocabulaire leren en uittreksels maken. Vanaf januari kunnen leerlingen, die in een bepaald vak moeilijkheden hebben, gerichte hulp krijgen. Deze hulp wordt tijdens het studielesuur aangeboden voor Nederlands, Latijn, Grieks, Engels, wiskunde en studievaardigheden.

In klas 2 wordt één uur per week steunles Nederlands, Engels, Latijn, Grieks, wiskunde en studievaardigheden aangeboden.

Schoolgids menu