Voor leerlingen die buiten de les graag nog op een andere manier bezig zijn, zijn er clubs en teams.

Onder begeleiding van een docent gaan leerlingen zelf aan de slag met projecten die ze leuk vinden. Er zijn onder meer clubs op het gebied van debatteren, sterrenkunde, techniek, design en creatief schrijven. De clubs staan open voor leerlingen uit alle leerjaren, zodat kinderen met elkaar kunnen samenwerken en vrienden maken buiten hun klas en jaar. Bovenbouwleerlingen helpen met hun kennis en kunde onderbouwleerlingen. Leerlingen die met de clubs iets extra’s doen, mogen per week één lesuur missen van een vak dat ze goed beheersen.

Schoolgids menu