Er zijn leerlingen die tijdens hun schoolperiode te maken krijgen met persoonlijke problemen. Voor hen en/of hun ouders of mentor is er de mogelijkheid zich te wenden tot één van de counselors binnen de school. De counselors zijn hiertoe opgeleide docenten. De counselors zijn betrokken bij het overleg van de Interne Ondersteuningscommissie (IOC). Indien nodig worden leerlingen doorverwezen naar externe instanties voor hulpverlening.

Ook het docententeam kan bij de counselors terecht voor ondersteuning en advies met betrekking tot leerlingen met een sociaal-emotionele problematiek.

Athena

Socrates