Alle leerlingen en personeelsleden hebben een eigen schoolmailadres. De leerlingen van klas 1 krijgen bij het begin van het schooljaar een e-mailadres plus inloggegevens uitgereikt. Mentoren en docenten mailen de leerlingen regelmatig voor praktische zaken. Voor het gebruik van internet, e-mail en dataopslag heeft de school voor alle leerlingen en medewerkers een gebruikersprotocol vastgesteld.

Omdat de school ook in de correspondentie naar ouders veel gebruik maakt van e-mailcommunicatie, wordt ouders gevraagd een e-mailadres op te geven en dat zelf actueel te houden via Magister. De ouders van nieuwe leerlingen ontvangen daartoe in september de vereiste inlogcodes.

De e-mailadressen van alle docenten en medewerkers staan in het overzicht onderaan deze pagina.

Schoolgids menu