Zo’n vijf maal per schooljaar verschijnt het leerlingenblad Socius. De Socius wordt door leerlingen, voor leerlingen gemaakt. De praeses Socius, de hoofdredacteur van het blad, wordt net als de andere bestuursleden van de leerlingenvereniging voor één jaar gekozen. Samen met een aantal vaste en losse auteurs wordt het blad rijkelijk gevuld met allerhande artikelen: recensies van boeken, concerten en films, maar ook individuele bespiegelingen, opmerkelijke citaten van docenten, zelf geschreven gedichten en ingezonden stukken.

Schoolgids menu