19 januari | Sven Kruizinga

Leerlingen van meer dan twintig basisscholen vulden de aula van Athena op donderdag 18 januari om PreGym af te sluiten.

De kinderen uit groep 8 vonden al snel hun begeleiders: leerlingen uit klas 4 van zowel Athena als Socrates. Vervolgens volgden ze twee korte lessen, uiteenlopend van drama tot Duits, van debatteren tot aardrijkskunde of scheikunde. Na afloop kwam iedereen samen voor een snelle PreGym Pubquiz. Eén team behaalde de perfecte score: het team van de Duckdalf in de Leidse Merenwijk. Van harte!

Het was een gezellige middag, waarin de leerlingen weer een blik konden werpen op het leven van de middelbare school!