22 december | Matthijs Bouwmans

Met twee bruisende, bubbelende kerstactiedagen sluiten we dit kalenderjaar af. Vierdeklassers leverden weer een kerstkunststukje af.

Na wekenlange voorbereidingen hebben de leerlingen van klas 4 zich twee dagen lang keihard ingezet voor het goede doel. Elke leerling zette zich op zijn of haar manier in: van serenades tot kerstkaarten, van rozen tot bitterballen en friet en van zuurstokken tot een heuse Christmas Eve. Op Athena was het goede doel Matchis en op Socrates Green Malata Entrepreneurial Village.

Wij danken alle ouders, leerlingen en andere donateurs voor hun bestellingen en donaties. Het opgehaalde bedrag wordt gelijk verdeeld over de beide doelen en is €16.800,-.

De vierdeklassers mogen trots zijn op hun prestatie en we wensen iedereen een welverdiende vakantie!