9 juni | Nina van den Bosch

De oudste kunstenaarsvereniging in Nederland, Ars Aemula Naturae, en docenten beeldende vormgeving van vijf middelbare scholen in Leiden organiseren in juni 2022 voor de zesde keer YoungstARS: een expositie met werk van eindexamenleerlingen.

Dit jaar doen er negen leerlingen klas 6 van Socrates mee: Ela Baten, Elisa Dunselman, Sue de Jonge, Annika Koet, Eugenie Kruijt, Eva Meijeraan, Indy Pullen, Pleun van der Vorst en Bram Wayenburg. Vorig jaar deed Athena klas 5 mee. De expositie vindt plaats in Leiden centrum, in het gebouw van Ars Aemula Naturae op de begane grond, op zaterdag 11 en zondag 12 juni. Het adres is Pieterskerkgracht 9a. Dat is tussen het Rapenburg en de Breestraat in.

Komt dat zien!