Leerlingen die ziek of absent zijn geweest tijdens een toets worden in de gelegenheid gesteld om deze in te halen. In de onderbouw is er wekelijks op dinsdagmiddag het zevende en achtste uur een inhaaluur gereserveerd in de mediatheek. Leerlingen moeten dit moment vrij houden van andere afspraken. Een inhaaltoets kan vallen op een dag waarop een leerling al een andere toets of (u)so heeft. De leerling zorgt er zelf voor zo snel mogelijk na herstel een inhaalafspraak met de docent te maken.

In de bovenbouw is het inhalen van (examen)toetsen geregeld in het examenreglement. Voor leerlingen is het examenreglement op Moodle te vinden en voor ouders op deze pagina.

Schoolgids menu