1 juni | Arjen Dondorp en Pauline Huis in 't Veld

De eerste workshopmiddag voor groep 7 leerlingen heeft inmiddels plaatsgevonden. Aanstaande woensdag 7 juni volgt de laatste ronde op de locatie Athena.

Langzaam druppelden de leerlingen woensdag binnen, voor sommigen toch wel een beetje spannend zo'n grote school. Gelukkig was het zo op het einde van de middag (en met de eindexamenklassen al uit de school) een stuk minder druk in het gebouw dan normaal en kon er rustig rondgekeken worden.

Er waren 3 workshops ingepland vanuit verschillende vakgebieden. Leerlingen gingen creatief aan de slag bij beeldende vorming, ontdekten de eerste beginselen van natuurkunde of kwamen bij geschiedenis terecht middenin de gladiatorengevechten.

Wil je nog deelnemen? Inschrijven kan nog t/m dinsdag 6 juni.

Deze workshops gemist? Niet getreurd, er zijn nog genoeg mogelijkheden om onze school te bezoeken! De eerstvolgende activiteit (voor groep 8 leerlingen) is het PreGym. En uiteraard zal volgend schooljaar deze workshopronde er ook weer zijn voor de nieuwe groep 7 leerlingen!