21 juli | ict-team

We schakelen over naar Windows 10. Medewerkers kunnen hier lezen hoe ze weer bij hun mail kunnen komen. Leerlingenaccounts worden volgende week overgezet. Zij kunnen dan op school meteen een nieuw wachtwoord aanmaken.

Bericht voor medewerkers:

Vorige week is de migratie naar Windows 10 uitgevoerd. De migratie is goed verlopen. In deze instructie lees je waar je nog rekening mee moet houden. Iedere collega ontvangt in de loop van de dag via SMS een nieuw (tijdelijk) wachtwoord vanaf het algemene 071-nummer van school. Op dit SMS-bericht kun je niet reageren. Als je het wachtwoord vanaf morgenochtend onverhoopt niet hebt ontvangen, neem dan telefonisch of per e-mail contact met ons op.

In de onderstaande bijlage vind je uitgebreide instructies om je tijdelijke wachtwoord om te zetten naar je zelfgekozen wachtwoord.