28 januari | Arjen Dondorp

Zaterdag heeft onze locatie Socrates de deuren geopend voor alle leerlingen van groep 7 en 8. Wat was het een prachtige dag!

Onze gasten konden experimenteren bij scheikunde, een gezamenlijk kunstwerk maken bij beeldende vorming, deelnemen aan een mini-LEMUN, puzzelen met Griekse letters en nog veel, veel meer. De belangstelling was groot, de sfeer opperbest en de oliebollen overheerlijk!

Misschien ben je na de open dag zo enthousiast geworden over onze school, dat je zeker weet dat je volgend jaar een leerling van het Stedelijk wilt zijn. Dan is er goed nieuws: je kunt je inmiddels ook inschrijven als nieuwe leerling! Ga daarvoor naar dit aanmeldformulier. Vul dat wel samen met je ouders in.

Heb je deze open dag gemist, dan ben je volgende week zaterdag 4 februari natuurlijk van harte welkom op Athena, onze andere locatie. Klik op de link hieronder voor meer informatie. Aanmelden is niet (meer) nodig. Wie weet tot dan!

Meer weten over de Open Dagen en Informatieavonden?

Klik hier!