30 augustus | Sven Kruizinga

Vorige week zijn de nieuwe brugklassers begonnen met twee volle, gevarieerde introductiedagen die eindigden met een gezellige disco.

In die twee dagen hebben de leerlingen elkaar al goed leren kennen onder leiding van hun mentor en hulpmentoren. Heel veel nieuwe informatie is op ze af gekomen, en tussendoor zijn er veel spelletjes gespeeld, gesport, aan toneel gedaan en een speurtocht of vossenjacht door de stad gelopen. We sloten af met een gezellige disco.

In zomerse temperaturen zijn de introductiedagen een gezellige kennismaking geweest met het Stedelijk. Welkom, nieuwe brugklassers!