6 juli | Roos Danse

De uitslag van het tweede tijdvak is vastgesteld. Voor nog eens 22 leerlingen is dit een feestelijke dag, want ook zij zijn nu geslaagd!

Op Athena hebben alle 167 leerlingen het examen volledig afgerond, op Socrates alle 119 leerlingen. Van de 286 kandidaten hebben 261 hun diploma nu behaald: een slagingspercentage van 91,3%. We zijn ontzettend trots op onze leerlingen.

Er hebben 31 kandidaten gebruikgemaakt van het tweede tijdvak om hun examen af te ronden of om met een herexamen alsnog te slagen. Van deze leerlingen zijn er 22 alsnog geslaagd. Eén leerling zal nog gebruikmaken van het derde tijdvak in augustus om met een herexamen hopelijk alsnog te slagen.

Voor alle leerlingen die nu ook geslaagd zijn en hun familie: van harte gefeliciteerd!

Roos Danse