2 juli | Roos Danse

De uitslag van het tweede tijdvak is vastgesteld. Voor nog eens 39 leerlingen is dit een feestelijke dag, want ook zij zijn nu geslaagd!

Op Athena hebben 167 leerlingen het examen afgerond, op Socrates 141 leerlingen. Na het tweede tijdvak hebben 296 van de 308 kandidaten hun diploma behaald. Voor beide locaties gezamenlijk is het slagingspercentage nu 96,1%. We zijn ontzettend trots op dit resultaat.

Er hebben 50 leerlingen gebruik gemaakt van het tweede tijdvak om hun examen af te ronden of om herexamens te maken. Van hen zijn 39 kandidaten nu geslaagd. Helaas zijn 5 leerlingen definitief afgewezen. Ten slotte kunnen 6 leerlingen nog gebruikmaken van een herexamen in het derde tijdvak om alsnog te slagen.

Voor de leerlingen die nog kunnen slagen met een herexamen in het derde tijdvak, is het nog even spannend. De uitslag van het derde tijdvak volgt op donderdag 15 juli. We wensen deze kandidaten bijzonder veel succes met de laatste loodjes.

Voor alle leerlingen die nu ook geslaagd zijn: van harte gefeliciteerd!