15 juli | Roos Danse

Gisteren en eergisteren hebben we in de feestelijke sfeer van de Pieterskerk de diploma’s uitgereikt. Vandaag mogen we nog eens twee leerlingen feliciteren: zij hebben na het derde tijdvak alsnog hun diploma behaald!

Op Athena hebben 167 leerlingen het examen afgerond, op Socrates 141 leerlingen. Van deze 308 kandidaten hebben er 299 hun diploma behaald. Voor beide locaties gezamenlijk is het uiteindelijke slagingspercentage daarmee 97,1%. Wat een prachtig resultaat. We zijn bijzonder trots op onze leerlingen!

Alsnog geslaagd zijn: Laurens Dekkers en Rozemarijn Veldhuyzen (locatie Socrates).