14 februari

Na het bezoek van de Duitse leerlingen aan onze school was het nu tijd voor het tegenbezoek!

Een van de deelnemers schrijft:

15 vierdeklassers van Socrates en Athena zijn afgelopen week naar Bremen gegaan voor het tweede deel van de uitwisseling. De uitwisseling draait om culturele ontwikkeling, sociale activiteiten en natuurlijk wetenschap. We hebben de University of Bremen en de DLR (Deutsches Zentrum für Luft- und Raumfahrt) bezocht. Daar hebben we onderzocht waarom het zo moeilijk is om naar Mars te gaan, hoe we op Mars kunnen wonen, of er leven is op Mars... en nog allemaal andere vragen. We hadden daarnaast veel tijd om de stad te bezoeken en leuke dingen te doen zoals schaatsen, samen eten in het restaurant en minigolf te spelen.