7 juni | Kernteams SFL

Het is week 4 van het Scholieren Filmfestival -online edition- voor klas 4, 5 én 6! We kijken deze week Beautiful boy.

In deze tijd waar bijna alles is afgelast, is er gelukkig ook iets wat wel doorgaat! Want maandag 18 mei is het Scholieren Filmfestival Leiden begonnen! Leerlingen van klas 4, 5 en 6 krijgen de komende weken gratis films om thuis vanaf de bank te bekijken. In deze 4e week gaan we verder met… Beautiful boy!

Dit biografische drama van de Vlaamse regisseur Felix van Groeningen heeft Steve Carell in de hoofdrol. Ideaal om deze week na school te bekijken! Benieuwd naar de trailer? Check onze sociale media!

Normaal gesproken worden de leerlingen ontvangen in bioscoop Lido in Leiden. Helaas kan de organisatie dit niet door laten gaan in verband met het coronavirus. Daarom is onze slogan dit jaar dan ook: Laat je meevoeren, ook vanaf je bank!

De films zijn de hele week gratis te bekijken via onze website. In je schoolmail vind je meer informatie en de code voor de film. We willen graag weten wat je van de film vond, dus volg ons alvast op Instagram en dan vragen we jou binnenkort naar je mening. Ook voor updates, trailers en aankondigingen van nieuwe films kun je ons volgen op onze sociale media. We zijn te vinden op Facebook, Instagram en dit jaar ook TikTok met @sfleiden.

Veel plezier met het kijken van de films en we hopen jullie volgend jaar wel weer in de bioscoop te zien!

Groetjes,

De organisatie van het SFL
Thijmen, Nina en Daniel (Socrates)
Jolien, Hugo en Bas (Athena)