25 oktober

10 dagen genieten van al het moois dat Italiƫ en Griekenland te bieden heeft!

De reis der reizen zit er weer op. In oktober zijn alle zesdeklassers ondergedompeld in de cultuur van de oudheid, renaissance en barok. Vele kilometers zijn gelopen, vele foto's geschoten, veel instagramposts geplaatst en natuurlijk veel, heel veel kerken, musea en archeologische sites bezocht. Ook op sportief gebied werden er prestaties geleverd: hardlopen over het Sint Pietersplein, zwemmen in de zee of fietsen op de Via Appia. Het weer was (grotendeels) fantastisch, de pasta's, moussaka en ijsjes zorgden voor de nodige brandstof, kortom:

een prachtige herinnering is weer toegevoegd aan menig geheugen!