22 november | Pauline Huis in 't Veld

Het mocht weer: 150 basisscholieren op school ontvangen voor een mooie PreGym-middag.

Donderdag 11 november kwamen maar liefst 150 groep-8 leerlingen op de locatie Athena op bezoek voor de start van het PreGym! Zij volgden lesjes Grieks, Natuurkunde en Wiskunde en konden al even ervaren hoe het is om in een ‘grote school’ te lopen tussen alle andere leerlingen.

Het was immers een gewone lesdag, dus een school in werking. De PreGymMentoren leidden enthousiast rond en zullen ook de komende weken hulp bieden, wanneer de leerlingen op hun eigen school aan de slag met hun speciale PreGym-opdrachtenboekjes.

We wensen alle PreGymmers veel plezier op deze ontdekkingsreis en wij zien ze graag weer terug op dinsdag 18 januari!