14 maart | Pauline Huis in 't Veld

PreGym 21-22 is ten einde! Het duurde even voordat we het af konden sluiten (corona en storm Eunice gooiden roet in het eten), maar dit uitstel leidde niet tot afstel.

Op 22 februari en op 11 maart zijn alle leerlingen een laatste maal ondergedompeld in vakken als drama, wiskunde, scheikunde & natuurkunde, en de Klassieke Talen.

De middag werd afgesloten met een pubquiz, waar allerlei verschillende kennisgebieden aan bod kwamen. Het team van basisschool De Kiem en Roelevaer en het team van basisschool An Noer wisten de meeste juiste antwoorden te geven. Goed gedaan!

We hopen volgend jaar weer veel vrolijke PreGym-activiteiten voor basisscholieren te kunnen organiseren, met minder hinder van virus of weer. Leerlingen uit groep 7 zijn later dit schooljaar al welkom op onze workshopmiddagen.