11 december | Pauline Huis in 't Veld

Op 2 december ging ook de tweede ronde van het PreGym van start.

Op onze locatie Athena stonden docenten en PreGymMentoren weer klaar om de maar liefst 150 groep 8 leerlingen een uitdagende middag te bezorgen. In deze ronde waren naast de klassieke talen ook scheikunde en wiskunde vertegenwoordigd. En dat zorgde letterlijk voor wat feest, want bij scheikunde werd geleerd hoe je zonder plakband toch een ruimte feestelijk kan versieren met ballonnen en werd er gekeken hoe knalbaar een ballon is. Bij wiskunde werd er hard gerekend en getekend met veelhoeken en tot slot mocht er nog gepuzzeld worden met Grieks. Met de opdrachtenboekjes voor het vervolg op de eigen school en een hoofd vol indrukken werden de leerlingen weer huiswaarts geleid. Op woensdag 3 februari zien wij iedereen graag weer terug en dan op de locatie Socrates!