21 augustus

Maandag werd in aanwezigheid van het voltallige personeel en de leerlingenraad de vlag gehesen door wethouder Abdelhaq Jermoumi. Hiermee werd de viering van het 700-jarig bestaan van onze school officieel gestart.

De wethouder noemt het lustrumjaar iets waar de school en de stad trots op mogen zijn. “Hele generaties hebben hier op school gezeten”, vertelt de wethouder. “Van opa’s, oma’s, vaders, moeders, en dan nu deze leerlingen.”

Sleutelstad was aanwezig mét camera:  Kijk mee!

Op 14 september zal er een muziekspektakel plaatsvinden voor alle leerlingen om het lustrum te vieren. In dezelfde week vindt de reünie plaats, waarvoor zich al 1700 oud-leerlingen aangemeld hebben. Aanmelden kan nog steeds via de button op onze site. Jij komt toch ook?