4 februari | Arjen Dondorp

Zaterdag was het de beurt aan Athena om zich te presenteren aan alle zevende-en achtstegroepers. Die kwamen dan ook in groten getale naar de Fruinlaan getogen om te ontdekken wat er allemaal te leren en te beleven valt op het Stedelijk.

En dat is een hoop! Van tokkelen in de hagelnieuwe gymzalen in de kelder tot experimenteren met stofjes in het scheikundelokaal en een workshop 'tekenen op gehoor' in de nok van het gebouw: het kon allemaal. Dat leverde stralende gezichten en enthousiaste verhalen op bij zowel de kinderen als hun ouders, broertjes en zusjes.

Misschien ben je na de open dagen zo enthousiast geworden over onze school, dat je zeker weet dat je volgend jaar een leerling van het Stedelijk wilt zijn. Dan is er goed nieuws: je kunt je inmiddels ook inschrijven als nieuwe leerling! Ga daarvoor naar dit aanmeldformulier. Vul dat wel samen met je ouders in.

Tot snel!