23 december

2 dagen lang bruiste en borrelde de school van de activiteiten, dit om zoveel mogelijk geld op te halen voor de goede doelen van dit jaar: stichting Jarige Job en Kinderfonds Franniez.

Gedurende de dag werden er serenades gezongen, knuffels met sneeuwpop Olaf gekocht en gegeven, rozen gekocht en gegeven en werd er veel eten besteld en rondgebracht in de klassen, want ja, tijdens de les eten mag immers nooit, dus die kans moet je grijpen! In de pauze waren er o.a. mario-kart games, karaoke-shows of fotoshoots waar je tegen betaling aan kon deelnemen.

Op Athena was het op donderdagmiddag ook voor de buurt, ouders en kleine broers en zussen gezellig, met een heuse kerstmarkt die daar verzorgd werd. Ballen gooien, chocolademelk en kerstliedjes een recept voor succes!

Op Socrates hadden vader en zoon Pichon (docent Frans en klas 4 leerling)  zich beschikbaar gesteld om tegen een flink bedrag de tondeuse over het hoofd te halen. Lang bleef het spannend of het gestelde minimumbedrag werd gehaald... maar vrijdag was het moment daar. (zie foto)

Na de community-singing met alle klassen samen werd de totaalopbrengst van beide locaties onthuld: maar liefst 8346 euro werd voor elk doel apart binnengehaald! Wij zijn supertrots op al onze leerlingen die door het organiseren van of deelnemen aan dit evenement een bijdrage geleverd hebben!

Voor nu aan iedereen een hele fijne en welverdiende vakantie gewenst en tot in het nieuwe jaar!