30 oktober | Bert Steensma en Sven Kruizinga

Onze school heeft vanaf vandaag een nieuwe website! De afgelopen periode zijn we druk bezig geweest met een frisse vormgeving en een geactualiseerde inhoud.

Nieuw op de website is, dat onze gehele schoolgids er in digitale vorm op te vinden is. Voortaan is alle relevante informatie overal toegankelijk. Gedurende het hele jaar kunnen we veranderingen en toevoegingen doorvoeren.

De website is nu ook geschikt voor tablet en smartphone. De pagina's worden automatisch naar het betreffende schermformaat geschaald.

Het ontwerp van de site is gemaakt door vormgever Jos Agasi in samenwerking met internetbureau KeesTM te Leiden. Bert Steensma en Sven Kruizinga zijn verantwoordelijk voor de inhoud. Ziet u nog onvolkomenheden? Mailt u ons dan via stedelijk@gymnasiumleiden.nl onder vermelding van 'webredactie'.

Nieuwsberichten graag mailen naar Bert Steensma én Sven Kruizinga. Let op het meeleveren van één of meer afbeeldingen in een hoge resolutie. Links naar YouTube-filmpjes kunnen nu ook. Voor het publiceren van foto's of filmpjes met herkenbare personen moet door de betreffende personen expliciete, schriftelijke toestemming zijn verleend.