9 juni | Verkiezingscommissie

De samenstelling van de medezeggenschapsraad voor het schooljaar 2019-2020 is bekend.

Maandag 8 juli heeft de verkiezingscommissie in de GMR-vergadering verslag gedaan van de uitkomst van de verkiezingen en kandidaatstelling voor de MR's van beide locaties. Voor de locatie Athena zijn er voor de oudergeleding verkiezingen georganiseerd. Voor de overige geledingen waren geen verkiezingen nodig. De MR's van beide locaties vormen gezamenlijk de Gemeenschappelijke Medezeggenschapsraad.

De samenstelling van de Medezeggenschapsraden is in 2019-2020 als volgt :

Locatie Athena

Oudergeleding : Peter Hulsen, Raoul Raijmakers
Leerlinggeleding: Eef van Dooren, Barbara Hulsen
Personeelsgeleding: Roos Danse, Marjoleine de Jong, Ingrid Mertens, Alex Zakarian

Locatie Socrates

Oudergeleding: Berend Jongman, Frank Hoogewoning