15 februari | Sven Kruizinga

Onze nieuwsbrief voor ouders zit vanaf vandaag in de mailbox. Daarin besteden we aandacht aan zichtbare en minder zichtbare activiteiten bij ons op school.

Er gebeurt veel op onze school, en als ouder krijg je dat lang niet altijd mee. Niet iedere leerling vertelt ’s avonds aan de eettafel honderduit over de voorbije schooldag. In deze Pro Parentibus besteden we aandacht aan verschillende activiteiten, voor en ach­ter de schermen, die de eerste helft van dit schooljaar kleurden. Ook maken we kennis met onze nieuwe rector, Renate de Vries. In het nieuwsoverzicht kunt u doorklikken naar de website om de berichtjes te lezen die u de afgelopen maanden mogelijk gemist heeft. Na het lezen van deze nieuwsbrief kan er zeker honderduit verteld worden aan de eettafel!

De Pro Parentibus is ook te vinden in het oudergedeelte van onze website, bij 'brieven voor ouders'.