8 april | Marjoleine de Jong

De bezetting van de medezeggenschapsraad voor volgend jaar is bekend.

Dit jaar zullen er geen verkiezingen voor de medezeggenschapsraad plaats vinden, aangezien het aantal kandidaten precies gelijk was aan het aantal vacatures. Wel komen er een aantal nieuwe gezichten in de MR-en van beide locaties, die samen de Gemeenschappelijke Medezeggenschapsraad (GMR) vormen.

Bij de leerlingen zijn dat er drie: Agnes van Rijn (nu klas 3 Socrates), Teun Schneiders (nu klas 5 Athena) en Dorus Verwiel (nu klas 5 Athena). De nieuwe vertegenwoordiger van de ouders van Athena wordt Caroline van Overbeeke, moeder van een leerling uit klas 2. Het personeel van Athena krijgt versterking in de vorm van muziekdocent Otto van Dijk en neerlandicus Robert Jan de Paauw. Welkom allemaal en veel succes volgend jaar!

De verkiezingscommissie van de GMR