6 juli | Marjoleine de Jong

​​​​​​​De samenstelling van de Gemeenschappelijke Medezeggenschapsraad (GMR) voor volgend schooljaar is bekend en telt vier nieuwe leden.

Sander Oorthuys zal de ouders van Athena vertegenwoordigen, terwijl Joris Boon zitting zal nemen namens het personeel van Athena. Voor de leerlinggeleding van Socrates zijn na verkiezingen gekozen: Max Lopes Cardozo uit klas 4 en Ghorzang Rahimi uit klas 5. Wij wensen hun allen veel succes!

Praktische informatie

De GMR bestaat per locatie uit vier personeelsleden, twee leerlingen en twee ouders, maar vergadert en besluit op het Stedelijk Gymnasium altijd gezamenlijk. Meer informatie over de onderwerpen die de laatste jaren aan de orde zijn gekomen in de GMR is te vinden op de pagina van de GMR, te vinden via het kopje ‘ouders’.

De verkiezingscommissie van de GMR