16 januari | sectie muziek

Op zondag 26 januari 2020 vindt op Socrates het jaarlijkse koffieconcert plaats. Aanvang 10:30 uur, inloop vanaf ongeveer 10:10 uur met koffie en kano’s.

Het concert is in principe een gelegenheid voor leerlingen van klas 6 om hun eindexamenstuk alvast een keer voor publiek uit te voeren. Daarnaast is er gelegenheid voor andere leerlingen om op te treden. Iedereen die er genoegen in schept naar jong aanstromend talent te komen luisteren en kijken, is welkom. Afhankelijk van het aantal aanmeldingen is deze ochtend al dan niet met pauze en zal het concert rond 11:45 uur afgelopen zijn.

met muzikale groet!

De muzieksectie