24 september

Afgelopen dinsdag en woensdag zijn de clusters KuBv klas 4 van Socrates en Athena op excursie geweest naar Museum Voorlinden in Wassenaar. Het was een groot succes!

We hebben genoten van een heel goede rondleiding over het boeiende werk van Antony Gormley. De leerlingen waren een en al oor en oog! Alleen het werk van deze kunstenaar is al de moeite waard voor een bezoek aan museum Voorlinden. Ook de highlights van het museum en de expositie Art is the Antidote zijn zeker een bezoekje waard!

De sectie Beeldende Vorming maar ook de leerlingen zijn blij en dankbaar dat een bezoek na die vreselijke coronajaren weer mogelijk is!