13 juni | Marie-Louise Greve

Wie gaat er mee naar Saint-André? Derdeklassers opgelet: ook komend schooljaar organiseren we weer een uitwisseling met het Institut Saint-André in Brussel.

Zit je in klas 3 en heb je voor volgend schooljaar Frans gekozen (in de les of op contract)? Lijkt het je leuk om twee keer een week met een groep leerlingen uit Brussel en van onze eigen school allerlei activiteiten te doen? Ben je benieuwd hoe het leven op een Belgische school (met uniform) eraan toe gaat? Ben je nieuwsgierig naar België en lijkt het je leuk om je eigen land en stad aan een Brusselse leerling te laten zien? Wil je je Frans in het echt uitproberen? Houd je van geschiedenis en toneelspelen?

Meld je dan nu aan voor BLP! Zorg dat je in ieder geval op de volgende data beschikbaar bent:

Leidenweek: 23-27 september 2019 ;
Brusselweek: 2-6 maart 2020.

AANMELDEN: Donderdag 20 juni 2019 kom je tijdens de grote pauze je motivatieformulier en -fiche inleveren (Athena lokaal B04 & Socrates lokaal 303). Je kunt deze twee formulieren hieronder downloaden. Zorg ervoor dat je pagina’s 3-4 zo netjes mogelijk invult: deze is voor de correspondant(e). De eerste twee pagina’s zijn voor ons.

Let op: er is maar één enkel inschrijfmoment. Te laat is te laat. Na de zomer hoor je of je geplaatst bent en wie je correspondant(e) wordt!

Voor vragen kun je ons mailen.

A jeudi,

Mme Van Moorsel, M. Van Eeghen et Mme Greve