11 januari | sectie Frans

Doe je Frans en zit je in klas 4, 5 of 6? Dan kun je je nog tot en met 21 januari inschrijven voor de DELF-examens op 9 en 12 maart.

Met DELF kun je in de hele Franstalige wereld terecht! Tijdens de normale lessen Frans ben je ongemerkt al voorbereid op dit examen, dat je op verschillende niveaus kunt doen: A1, A2, B1 of B2.

Het afgelopen schooljaar hebben de volgende leerlingen ondanks corona-perikelen (geannuleerde examens, quarantaine en besmetting) dit felbegeerde diploma behaald: Max de Wind, Barbara Hulsen, Hugo Kroep, Elenika Schalm-Boiko, Julie Scholte en Marnix van Lent. Max heeft bovendien op eigen gelegenheid nog een hoger niveau gehaald: DALF (C1), vergelijkbaar met HBO Frans.

Gefeliciteerd allemaal met deze prachtige aanvulling op je schooldiploma!

Overweeg je zelf ook een DELF-diploma te halen? Informeer dan bij je docent Frans naar het voor jou geschikte niveau en de wijze van inschrijving.

Au revoir!