23 september | Matthijs Bouwmans

Op weg naar zelfvoorziening

Gedurende de Paasactie van afgelopen april hebben de vierdeklassers van beide locaties zich vol positieve energie ingezet voor het goede doel: Home of Hope. De organisatie was verbijsterd over het bedrag dat er was opgehaald. Ze heeft maar liefst 200 kippen kunnen kopen en een kippenhok laten maken, waardoor de bewoners binnenkort 200 eieren per dag kunnen rapen en de nieuwgeboren kuikens kunnen verkopen. Weer een stap verder op weg naar zelfvoorziening. Nogmaals dank aan iedereen die een bijdrage heeft geleverd!