14 juli | Roos Danse

De uitslag van het derde tijdvak is vastgesteld. Nog vier leerlingen kunnen met een feestelijk gevoel nu écht zomer gaan vieren, want zij zijn alsnog geslaagd!

Van de 299 kandidaten van Socrates en Athena hebben 292 hun diploma nu behaald: een slagingspercentage van 97,7%. We zijn ontzettend trots op al onze leerlingen en op dit resultaat.

Voor alle leerlingen die nu ook geslaagd zijn en hun familie: van harte gefeliciteerd! Geniet van jullie welverdiende zomervakantie.

Tweede tijdvak

Op Athena hebben alle 154 leerlingen het examen volledig afgerond, op Socrates alle 145 leerlingen. Van de 299 kandidaten hebben 288 hun diploma nu behaald: een slagingspercentage van 96,3%. We zijn bijzonder trots op dit resultaat.

Er hebben 25 kandidaten gebruikgemaakt van het tweede tijdvak om hun examen af te ronden of om met herexamens alsnog te slagen. Van deze leerlingen zijn er 15 alsnog geslaagd. 5 leerlingen kunnen nog gebruikmaken van het derde tijdvak om met één of twee herexamens alsnog te slagen.

Het is nog even spannend voor de leerlingen die nog kunnen slagen met een herexamen in het derde tijdvak. De uitslag van het derde tijdvak volgt in de zomervakantie, op donderdag 14 juli.