4 juni | Bert Steensma

Van 8 tot en met 23 juni is er de jaarlijkse expositie van examenwerk van leerlingen kunst beeldende vormgeving.

De expositie, YoungStars geheten, wordt gehouden in het historische gebouw van de Leidse kunstenaarsvereniging Ars Aemula Naturae, kortweg ARS. Alle expositieruimtes en ateliers zijn vrijgemaakt om het werk te kunnen exposeren. Er doen leerlingen van zeven Leidse VO-scholen mee, onder wie onze leerlingen klas 5 Athena.

Op zondag 9 juni, om 16.00 uur wordt de tentoonstelling officieel geopend.

Het adres van ARS is Pieterskerkgracht 9a te leiden. De tentoonstelling is tussen 8 en 23 juni op vrijdag, zaterdag en zondag geopend van 13.00 tot 17.00 uur. Een mooie kleurencatalogus van al het werk is beschikbaar en gratis mee te nemen.

Van harte aanbevolen.

What shapes a man? door Maudi Gaillard