22 maart | Marie-Louise Greve

Elk jaar nemen leerlingen van onze school deel aan de landelijke DELF-examens. Het DELF-diploma is een internationaal erkend diploma en blijft je leven lang geldig.

Zit je in klas 3, 4, 5 of 6 en wil je ook meedoen? Geef je dan op door het strookje van bijgaande brief in te vullen en in te leveren voor vrijdag 12 april.

De schriftelijke examens vinden plaats op woensdag 05 juni op onze eigen school. De mondelinge examens (épreuves individuelles) vinden plaats op zaterdag 08 juni voor de niveaus B1 en B2, en zaterdag 15 juni voor de niveaus A1 en A2.

Let op: voor leerlingen in klas 3 die volgend jaar geen Frans kiezen en voor leerlingen van klas 6 is dit de laatste mogelijkheid om dit felbegeerde diploma in de wacht te slepen. Overleg altijd eerst even met je docent Frans over het juiste niveau (A2, B1 of B2). Lever je strookje uiterlijk vrijdag 12 april in bij mevrouw Greve (Socrates) of mevrouw De Jong (Athena).