10 juni | Roos Danse

De examenresultaten zijn bekend. Nu al is 94,5% van onze zesdeklassers geslaagd.

De examenresultaten zijn bekend. Het stralende weer geeft onze jubelstemming prachtig weer, want onze examenkandidaten hebben het geweldig gedaan.

Op Athena hebben 163 leerlingen het examen volledig afgerond, op Socrates 109 leerlingen. Daarvan zijn er 257 direct geslaagd voor het gymnasiumdiploma: een slagingspercentage van 94,5 %. Dat is een resultaat waar we ontzettend trots op zijn.

36 kandidaten maken nog gebruik van het tweede tijdvak om hun examen af te ronden, en 14 maken één of twee herexamens om hopelijk alsnog te slagen. Eén leerling is helaas definitief afgewezen.

De herkansers en kandidaten die gebruikmaken van tijdvak 2 om het examen af te ronden, wensen we veel succes en sterkte met de laatste loodjes van het CE 2021. Op 2 juli is de uitslag van het tweede tijdvak.

Alle geslaagden: van harte gefeliciteerd! Alle medewerkers: gefeliciteerd met wederom een hoog slagingspercentage. Iedereen dank voor de grote inzet en steun tijdens het eindexamen!