16 juni | Roos Danse

De examenresultaten na het eerste tijdvak zijn bekend. Het was het eerste “normale” examen sinds 2019 en we zijn heel trots op onze leerlingen.

Op Athena hebben 166 leerlingen het examen nu volledig afgerond, op Socrates 116 leerlingen. Daarvan zijn er 239 direct geslaagd voor het gymnasiumdiploma: een slagingspercentage van 84,8%.

4 kandidaten maken nog gebruik van het tweede tijdvak om hun examen af te ronden, en 28 leerlingen maken een herexamen om hopelijk alsnog te slagen. 15 leerlingen zijn helaas definitief afgewezen.

De herkansers en inhalers wensen we ontzettend veel succes en sterkte met de laatste loodjes van het CE 2023. Op donderdag 6 juli is de uitslag van het tweede tijdvak.

Alle geslaagden en hun thuisfront: van harte gefeliciteerd!