9 juni | Roos Danse

De examenresultaten zijn bekend. Ondanks alle uitdagingen van de afgelopen twee jaar hebben onze examenkandidaten het geweldig gedaan.

Op Athena hebben 146 leerlingen het examen nu volledig afgerond, op Socrates 141 leerlingen. Daarvan zijn er 273 direct geslaagd voor het gymnasiumdiploma: een slagingspercentage van 95,1%. Dat is een resultaat waar we ontzettend trots op zijn.

Nog 12 kandidaten maken gebruik van het tweede tijdvak om hun examen af te ronden en 13 leerlingen maken één of twee herexamens om hopelijk alsnog te slagen. Eén leerling is helaas definitief gezakt.

De herkansers en kandidaten die gebruikmaken van tijdvak 2 om het examen af te ronden, wensen we veel succes en sterkte met de laatste loodjes van het CE 2022. Op vrijdag 1 juli is de uitslag van het tweede tijdvak.

Alle geslaagden en hun thuisfront: van harte gefeliciteerd!